Skrovmål

Idag efter att Edvin vaknat for vi till Tommy och hälsade på. Edvin verkligen älskar att vara med sin morbror, idag innan vi for frågade jag om han ville dit och hälsa på "Jaa aa" svarade han då. När jag sen frågade om han tyckte om morbror Tommy svarade han "Jaa aa". Så nu har han varit där och fått busa lite. Det första han gör när man kommer dit är att gå in till barnrummet och leka med alla leksakerna. Sen självklart tigga kaka, för det är det enda stället där han tigger om det. Men kanske det beror på att där får han ballerina kex?

Sen for vi på grill 1:an och åt. Efter ett skrovmål känner man sig mer än mätt, man känner sig gränsen till äcklad. Men det var det värt för att slippa laga middag. Tycker att jag varit nog så duktig ändå idag. Orkar inte göra ett diskberg heller, diska vill jag inte göra mer idag *skratt*

Snart ska jag natta Edvin. Sen ska jag lägga mig och kolla på lite tv tror jag. Eller så kanske jag hamnar här? Martin kommer hem om några timmar med, saknar ju hjärtat mitt. Inte ofta vi är utan varandra, men man känner hur nyttigt det är. Man måste ju få sakna varandra ibland!





 
Mmmm, gott med strips!




Kommentarer
Postat av: Victoria

ja vi ska dit på söndag för jag jobbar på lördag

2008-10-10 @ 08:38:00
URL: http://victoriagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0