Se på film?

Funderar starkt på att stänga av datorn nu och lägga mig och se en film. Känner mig inte alls trött nu och det beror nog på min lilla vila på 2 timmar nu i eftermiddag, men guuud så skönt det var att sova en liten stund. Edvin och Martin sover så det är bara jag uppe. Kanske man ska passa på att se en skräckis?

Har fått tillbaka 2 av mina skolarbeten (i den kurs jag har nu inte den förra som jag fortfarande väntar på svar från) och fick MVG (!) på ena och VG på den andra. Känns så bra, hellst när jag inte ens har lagt ner nåt arbete på dom heller. Men jag kanske är duktig på att svamla? Älskar iaf dessa kurser då det bara är reflektioner nästan och ingen fakta. Man kan få fundera lite på hur man tycker och tänker istället för att leta fram fakta som man glömmer bort lika fort som man skrivit om det.

Imorgon ska Edvin fotograferas. Ska lämna han hos dagmamma runt 11, för föräldrar får inte vara med. Och det är för att det lätt kan bli lite oroligt och barnen inte vill sitta stilla. Så det är väl bäst att lämna han där, sen hämta han när det är klart. Annars har jag inte en aning om vad jag ska hitta på imorgon. Man kanske ska hälsa på Tommy och Karin för att snusa på lille Albin? Kanske man ska ta med sig vagnen också och hälsa på Helen och lille Hugo (som för övrigt blivit så stor nu). Ska ta med mig kamera isf och knäppa lite kort. Vart ju inte några kort tagna igår på föräldragruppen, kameran var med men glömde att använda den.

Nej, nu ska jag gå och bänka mig framför en film!

Kommentarer
Postat av: Karin

Det tycker jag absolut att du ska göra, hälsa på oss alltså! :)

Om det är väder kanske vi kan gå ut tillsammans?

2008-10-21 @ 22:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0