Rosa bandet

Så bra att dom har stora insamlingar för cancer. Denna månad kan ju inget ha ungått att det är Rosa bandet som gäller mot bröstcancer. Kikade runt på tradera och hittade en massa roliga auktioner och självklart fanns det en hel del ROSA saker, I like!



En rosa säng från Carpe Diem
Hur snygg som hellst!





Om jag haft en häst skulle jag ABOSLUT köpt
denna rosa hästtransport.





En rosa cykel från kronan
Inte nog med att den är rosa, jag gillar deras cyklar!




Klänning och peruk disignad av Babsan



   
Om jag haft pengar skulle jag ha budat på att få hem Simon och Thomas
Tycker om Simons smak så han skulle jag lita på att han får till mitt hem som jag vill ha det.
Man får också en rosa garderob OCH plocka ut produkter från närmsta Colorama butik för 30000kronor!

Kommentarer
Postat av: Victoria

det är bara fint med oss. jobbar lång dag imorgon till kl 21 och sen åker vi till junsele

2008-10-22 @ 19:45:04
URL: http://victoriagt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vilka fina rosa grejer :-)

2008-10-23 @ 18:46:56
URL: http://camilla82.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0