Present från mamma

Mamma kom igår med lite presenter, och det är ju alltid lika trevligt. Hon vet hur galen jag är i ansiktskrämer och dyligt. Så hon kom med lite smått och gott från ACO. Mest förtjust blev jag självklart i den rosa camoflage färgade militärsalvan. Jag som älskar rosa passar den perfekt till. Kommer omedelbart att hamna i min handväska!



Har nu också knäppt kort på kläderna som Edvin ska få i julklapp från meandi. Vart jätte nöjd över byxorna eftersom det var dom som var det "hemliga paketet" för bara 100 kronor. Dessa byxor kostar annars mer än det, så det var helt klart ett fynd, och vem gillar inte att fynda? Det som är lite synd med dom är att dom inte är ställbar nere vid fötterna, något som meandi annars brukar ha. Det gör ju så att man kan använda byxorna mycket längre för att dom inte kan fara över fötterna. Sen är det ju snyggt också om dom blir lite "pösig". Mössan är absolut en favorit, färgen syns inte riktigt på bilden. Men det är sådär lysande turkos med knallröda igelkottar. Edvin kommer att vara så tjusig i vinter med sin mössa!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå!!

Jag avslutade precis Socialpsykiatrin i söndags (skulle eg varit klar för lääänge sen, men det går inte alltid som man vill)

Sen räknar jag med att vara klar med Geriatriken under veckan å sen är ja KLAAAAAR!!!!!!!!



Då va det bara ett jobb som saknades :-(

2008-10-20 @ 08:46:53
URL: http://familjenfrestadius.zoomin.se/
Postat av: Anonym

Fina kläder! Hur är byxorna i storleken? De vi har provat tidigare har varit jättesmå i storleken (på bredden då alltså).

2008-10-20 @ 22:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0