Kvällens bekymmer

Har hunnit med en liten tupplur på en timme ikväll. Började med att jag skulle gå och vila efter maten och så kom Edvin och kröp ner i sängen han med. Tog inte länge innan vi båda somnade. Så nu ligger Edvin mitt i våran säng, blir trångt i sängen hela natten inatt. Kommer att garantera att han vaknar upp och är hungrig inatt med eftersom han inte han med sin kvällvälling. Men det blir nattens bekymmer.

Funderar på om jag ska duscha nu ikväll eller om jag ska göra det imorgon innan jag åker. Skulle vara skönt att göra det nu, men jag vet hur mitt hår brukar se ut när jag duschat på kvällen. Kanske ska fläta det och hoppas att det inte är nån större katastrof imorgon?

Som sagt detta var lite om kvällen bekymmer.

Har annars suttit bänkad och sett det nyaste avsnittet av Desperate Housewives. Så himla bra serie! Kanske man ska ta sig en dusch och sen skriva klart det lilla jag har kvar på skolarbetet?


Edvin med min mössa, sin pirat pyjamas körandes på sin polisbil!





Slappar i Lippes hundbädd. Edvin är ju lika förtjust i denna bädd som vovven!

Kommentarer
Postat av: Diana

Så söt Lippe och Edwin är. Är det en schäfer eller? =)Tack snälla för din kommentar!! :) Har precis uppdaterat bloggen, kika gärna in! KRAM!!

2008-10-16 @ 21:39:00
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0