Idol

Just tittat klart på Idol. Min stora idol är fortfarande Lars. En person som är väldigt egen och kör egen stil, det gillar jag! Sen tycker jag att Alice och Kevin var jätte bra också. Nån av dom två sista hoppas jag på ska vinna som det är nu. För att fast Lars är kanon så hoppas jag att han inte vinner så att han får sjunga sina egna låtar, sin egna stil. Jag kommer absolut att köpa en skiva av han i så fall!

Nej, nu väntar duschen. Sen ska jag nog hoppa i säng, ska som sagt upp tidigt imorgon. Hälsa på lite folk och självklart ska jag, mamma och Edvin shoppa! I like!

Kommentarer
Postat av: Diana

Tack för din söta kommentar! Har skrivit ett inlägg om unga mammor, skulle vara roligt om du kommenterade! Skulle vara kul att höra din åsikt i det hela! :) Trevig lördag! Kram

2008-10-18 @ 15:17:09
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0