Husvisning

Idag ska vi på husvisning. Det är lika spännande som det är skrämmande. Är ju så kär i detta hus och det känns som att står med stora bokstäver ELIN på det. Men för det första är det för dyrt, det är ju trots allt ett hus i ramsele och det är jätte mycket att göra på det. Köket tex är det inte gjort nånting på sen 70-talet och samma med badrum. Och det är ju dom stora bovarna som kan dra iväg med pengar. Visst kan man måla, sandpappra och spackla. Men ny spis och kylskåp kommer man ändå inte undan. Det är ett väldigt stort hus (precis vad jag alltid önskat mig), ladugård och en stor trädgård. Kan man annat än älska detta hus! Det stora problemet är att jag har hört att det är en del som är intresserad. En tjej som har mycket pengar, men ingen familj. Vad ska hon med detta hus till? Är det inte bättre att vi som är barnfamilj få detta hus? Ok att hon har hästar, men hon har ju redan ett hus med stall... Eller?
Återkommer sedan om visningen och om jag fortfarande är lika förälskad när jag sett huset invändigt...

Igår var jag på skolan. Fick en ganska rolig uppgift att analysera nån i min närhet. Det ska gå till genom att jag gör det utifrån en teori och där får man välja fritt vilken (Freud, Paslov, Erikson och dessa gubbar). Känns väldigt spännande att göra det. Frågan är VILKEN man ska analysera. Funderar starkt på min pappa eller mormor. Min pappa känns kanske som den lättaste, men jag har inte riktigt bestämt mig. En karamell jag får gå och suga på ett tag!

Satt och kollade på Idol igår och Kevin var helt klart bäst tycker jag! En låt med fart i och ett stort plus för att han rörde sig. Det är man inte bortskämd med när det gäller idol. Hellst vill dom stå helt still tror jag! Lars presterade inte så bra, men jag gillar han så jäkla mycket ändå. En väldigt cool kille! Sen lilla Johan Palm, blir inte alls less på att se hans spex på scen. Jag älskar han och hur söt är han inte då? Nej, underhållande liten kille det där. Tycker absolut att Jesper skulle åkt ut. Han har varit jätte dålig i mina ögon 2 gånger nu och det var inte rätt att Elias skulle åka ut!

Nej, hoppa in i duschen nu och fundera på vem jag ska analysera. Kanske tar jag nån helt annan?

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till på visningen idag!!! Är det Nybergs ni ska kika på?? blir ju lite nyfiken... ;-)





Å vem är det som är intresserad mer? ensamstående med hästar?? kliar mig i huvudet

2008-10-03 @ 11:26:27
URL: http://familjenfrestadius.zoomin.se/
Postat av: Victoria

Vi ska nog bara vara hemma och ta det lugnt och städa lite. Vi får se vad vi gör. Hoppas det går bra med husvisningen

2008-10-03 @ 12:46:56
URL: http://victoriagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0