Hur länge ska dom finnas?

Var ute nu och skulle putsa fönstrena. Solen skiner och det är ett otroligt härligt väder ute. Men vad händer? 2 getingar kommer och flyger runt mig! Ena flög in, den andra försvann. Jag tog Edvin, stoppade ner han i vagnen och tog med han på en promenad. Den geting som flög in finns fortfarande i huset, och det känns inte roligt när jag har enorm fobi för dessa randiga, aggressiva djur! Vet inte hur jag ska bära mig åt, sitter nu på kontoret och stängt in mig. Ska jag ta fram dammsugaren, törs jag det? Vågar jag slå ihjäl den? Tror inte det. Ringde till Tommy och frågade om han kanske ville komma hit och slå ihjäl den, men han är ju lika rädd som jag (eller kanske inte lika rädd, men jag tror att han är lite rädd iaf). Martin är i sel och ska byta däck på min bil och slå i lite glycol så han är ju inte heller hemma. SUCK!

Jag tror jag hoppar in i duschen istället och stannar där ett tag. För visst lever dom inte länge inne?

Min stora fråga nu är när försvinner dom? Ska dom inte gå i dvala (eller vad dom nu gör) snart? Det är ju för tusan snart november!



Otäcka djur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0