Fredagkväll med godis och mys framför tv!

Idag har vi som sagt varit på husvisning. Ett jätte fint hus måste jag säga, en hel del att göra. Men det var både stort och charmigt. Gården ska man inte tala om, den är hur otroligt fin som hellst! Ladugården och dom andra byggnaderna var också bra. Men det som är det sorgliga är ju att det var många som var intresserad, en väldigt stor nackdel för oss känns det som. Vi känner lite att priset är alldeles för dyrt, men det är säkert dom som tycker att det är helt ok. Och där är vi ute ur leken! Men vi tänkte att om några dagar ringa och höra vad den ligger i för pris. Hoppas och jag kommer nog att be til lgud om detta hus ikväll fast jag inte är det minsta religös *skrattar*

Var iaf på röda korset och inhandlade 6 st kaffekoppar för otroliga 15 kronor! Den var hel utan sprickor och den var i tunnt porslin som är så gott att dricka kaffe ur. Nu måste man vara lite försiktig så att man inte slår sönder dom bara, för dom ser otroligt skör ut. Men å andra sidan kostade dom ju inte så mycket heller.

Fyndade en mössa till söta lilla Albin med. Dom hade butiksloppis på Magnussons och där fyndade jag en för 25 kronor. Så lite tur har jag väl haft idag?

Ikväll är det godis och idol som gäller. Känner att jag kan unna mig det ikväll när jag varit så duktig förut i veckan. Dt har även gett resultat att hållt fingrarna i styr, minus ett kilo! Jag är så duktig!

Nu ska jag gå och bråka på min son hans pyjamas. Kanske ska ta den med bilarna på som han gillar? Han kanske blir ltie mer foglig då? Han har bara sovit en timme idag så han är allt annat än en solstråle....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0