En söndag i oktober...

Igår myste vi framför tv och såg Stjärnor på is, synd att min favorit (inte för att hon åkte bäst eller bra, utan för att jag gillar denna tjej) Josefin Crafoord åkte. Men min nya favorit är helt klart nu Rafael grymt nummer igår! Han är riktigt duktig på att åka, och han vågar sig på lite lyft, hopp och sånt. I love it!

Idag har vi bara tagit det lugnt. Var till sel och hälsade på svärföräldrarna. Vart bjuden på pizza där och så var vi ute och lekte lite. Nu sover Edvin gott i vagnen, han har varit vaken mycket längre än vad han brukar. Så jag hoppas att han sover några timmar nu!

Annars är det en vanlig söndag, har inte planerat att göra så mycket. Ta det lugnt, titta på lite tv, hänga upp en tvätt, diska undan disken och förbereda middag. Kanske ut och åka en sväng och titta oss omkring. Kanske vi hittar nåt roligt att göra?


Lite bilder från dagen



Edvin och caspergubben!



Tycker att han är bra söt!




Den fina sikten från gården!



Kommentarer
Postat av: Lena

Nej, men här finns det en som är det ;) Skratt

2008-10-12 @ 14:47:17
Postat av: lameilleuse

Fin blogg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0