Ännu en onsdag snart förbi...

Idag har det inte hänt så mycket. Vaknade på bra humör efter att äntligen fått min sovmorgon och det var hur underbart härligt som hellst att inte behöva kliva upp i ottan. Nog för att jag bara sov till 8, men det är 2 timmar mer än vad man är  van vid. Martin for till sel och jag satt mig och tittade på lite tv samtigt som jag lekte och ritade med Edvin (skönt att vara kvinna och kunna göra 2 saker samtigt *skratt*). Sen in i duschen, gjorde lunch till Edvin, pratade med mamma i telefon, klädde på Edvin kläder och sen iväg och skulle gå på röda korset. Men som jag trott var det inte öppet, endast öppet måndag och fredag som det alltid varit. Men for och handlade istället och eftersom Edvin somnat snällt i bilen så fick jag lite ensamtid inne på Ica.

Kom hem, la ner Edvin i vagnen och tog och städade lite istället. Förstår inte hur mycket päls våran hund kan tappa. Sen han jag med att städa inne på toaletten innan Tommy, Karin och lille Albin kom. Såg på 2 avsnitt  Prison Break. Pratade lite barn, drack lite (läs mycket) kaffe och gick igenom lite barnkläder som dom fick till Albin. Gjorde middag, diskade sen kom Lena hit. Hon skulle skriva ut ett CV för hon ska ner till stan imorgon och söka lite jobb. Sen nu har Edvin precis fått lägga sig och jag ska snart sätta mig och kolla på idol.

Igår var Kevin Borg, Lars Eriksson och absolut det lilla lyckopillret Johan Palm så himla bra. Få se vad tjejerna sjunger för låtar idag. Hoppas som vanligt att det blir låtar med lite fart i....



 
Så himla bra röst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0