Äkta kusin kärlek!

Idag har det varit full rulle här i ovanmo. Han precis dammsuga, städa undan och äta innan Tommy, Albin och Karin kom. Strax efter kom Kennet och Jonna med, Edvin överlycklig att huset var fullt med leksugna morbröder och "mostrar". Detta med att få all uppmärksamhet älskar han och han blir som en liten pajas som far runt. Blåste såpbubblor, lästa böcker, körde runt på sin bil, for runt med sin drake och var allmänt jätte lycklig över att få så mycket uppmärksamhet.

Trevligt tycker jag också att det var!

Edvin tycker verkligen att kusin Albin är söt. Han är så försiktig och snäll och ler sådär snällt mot han. Idag fick tom Albin en puss!



Puss!






-Får jag inte ta Albins tutte?


Nu ska jag vila lite innan jag ska iväg och jobba kväll. Känns ganska bra faktiskt att jobba lite, blir ju lite mer pengar nästa månad. Och det är ju det som behövs nu när det snart är jul.
Sen  när jag kommer hem funderar jag på att kanske plugga lite. Blir ju inte mycket gjort imorgon eftersom Edvin bytt dagar hos dagmamma. Men det blir att vi far på föräldragruppen istället. Kan vara trevligt att komma ut och träffa lite mammor och att Edvin får leka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0