Tidig julklapp till mig själv!

Idag var jag och unnade mig själv en sak. Inte ofta det händer, sen lille E kom till världen så har det varit roligare att köpa presenter och kläder till han.

Nu är det så att jag måste erkänna för mig själv att min telefon kommer inte att hålla i en oändlighet. Den är över 3 år gammal och har fått utstå många hårda tag från min son. När han var mindre och skulle leka med den dreglade han på den så att det lät väldigt skumt när det ringde. Sen vet jag inte hur många gånger han har slängt den i golvet. Batteriluckan är trasig så jag har fått tejpa ihop den. Sen på senare tid så har den haft en egen vilja och stänger ner samtal när den själv känner för det. Kan vara lite irriterande, och jag som älskar min telefon vill ju gärna skylla på den jag pratar med. I alla fall så såg jag att alla ICA-stamkunder kunde få köpa en samsung telefon för bara 299 kronor (en samsung är det jag har och jag har som sagt varit himla nöjd med min lilla telefon). Som hittat med andra ord.

Har man småbarn vill/kan man inte köpa telefon för dyra pengar, för små barn älskar att leka med dessa saker. Så det känns som att man vill ha något billigt och om den skulle gå sönder (hoppas inte) så är det inte för en större summa. Är faktiskt jätte nöjd, men som sagt så har jag bara haft den några timmar och har knappt hunnit titta på den än. Inte alls lätt då lille E vill vara med och kika han också (läs kolla hållbarheten).





Kommentarer
Postat av: Victoria

jo lite mage har jag fått men jag kan fortfarande ha mina vanliga byxor. ska ni till kennet på lördag?

2008-11-19 @ 20:02:52
URL: http://victoriagt.blogg.se/
Postat av: Jenny

Alltid kul att unna sig själv saker, hoppas du blir nöjd!



Själv unnar jag mig saker hela tiden fast jag egentligen inte har råd.. jag måste sluta med det!



Kram!

2008-11-19 @ 22:18:08
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Elenor

Hehe känner igen det där m telefoner... Liv har tuggat och dregglat sönder min också. Den slår av sig hela tiden och man hör knappt vad folk säger som ringer till en. Måste också skaffa ny!

2008-11-20 @ 12:15:05
URL: http://ellepella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0