Säkra för det osäkra

Nu när jag la Edvin för natten så gjorde jag både välling och la fram en nattlampa. Nattlampan har jag haft som ett litet projekt idag att leta fram. Det är någonting jag fått från goboken en gång, men mest bara legat och absolut inte blivit använd för sitt ändamål. Minns när vi fick den så hade lille E en period då han inte kunde somna själv (denna period var dock inte lång som tur var) och då var det bra med denna lilla lampa man smidigt kunde tända och släcka. Men den fungerade inte nu så jag fick ta isär den och upptäckte till min stora lycka att det bara var batterina som var slut. Dessutom var det "normala" batterin i den någonting som vi alltid har hemma. Så nu har han mysigt inne i rummet.

Han var så trött nu ikväll, satt i famnen och myste som han alltid gör när han är trött. När jag frågade han om han ville gå och sova sprang in i vardagsrummet och vinkade och gav Martin slängpussar (som han alltid gör när han ska säga "gonatt" till pappa). Nu sov även Martin väldigt gott på soffan så han märkte aldrig detta.

När jag la han så kom han springades med en av sina böcker, så han la sig och tittade i den innan han somnade. Ska bli spännande att se OM han druckit upp sin välling imorgon eller om flaskan står orörd. Det återstår att se...


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja de va jättebra, väldigt nöjdöver den! :)

Självklart kan vi ses imorrn,kan höras nåt.

Kram!

2008-11-13 @ 20:15:30
URL: http://albinsmoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0