Pinsamt...

Jag fick en kommentar från Pinsamhetsbloggen om att man skulle besöka deras sida. Och man kunde maila till dom om man gjort någonting pisamt så skulle dom skriva ut det och länka till min blogg.

Funderade på detta ett tag. Har jag gjort något pinsamt som jag ska skriva? Inte för att jag vet om jag vill att det ska länkas till mig, men jag kan ju vara anonym. Men kommer inte på någonting som är sådär jätte pinsamt som är värt att skrivas upp. När jag var 13-14 år tyckte jag att det mesta var pinsamt. Det var ju nästan så att det var pinsamt att finnas, att ha en familj. Man tyckte att en del klasskompisar var pinsamma och att man tyckte om fiskbullar var pinsamt. Varför tycker jag inte att så mycket är pinsamt nu? Kanske jag har blivit vuxen? När hände det?

Kommentarer
Postat av: M:

Ja tiden går fort:) Hur gammal är eran?

2008-11-30 @ 20:37:52
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: M.

Ja men ser där ja:) Ett år yngre än Emanuel.

Är han också ett junibarn?:)

2008-11-30 @ 20:44:53
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0