Nya vinterskor både till lille E och mamma

Igår var jag och hämtade ut mina vinterskor som jag beställt. Vart jätte nöjd, dock var dom lite stor men jag hade beställt en storlek större eftersom jag vill få in mysiga tjocksockar när vädret blir kallare.

Var och skulle köpa skor åt Edvin igår med, han har ju som jag skrivit förut växt ur sina. Var i på skoaffären här på byn och såklart hade dom inte den storlek vi skulle ha. Bara storleken över och under, är inte det typiskt? När jag sen kom hem så såg jag att vi hade ett missat samtal från skoaffären så jag åkte in dit idag och skulle kolla vad dom ville. Och hade hon inte hittat fram en känga i storlek 25! Gissa va glad jag blev, så nu kan lillprinsen gå med tjocksockar i skorna även han också nu när vinter kommit!



Dessa har Edvin fått fast svart/grå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0