Morgonmys

Morgonmys har jag och Edvin haft på morgonen. Han vaknade som vanligt tidigt (vet inte alls när eftersom Martin var den som klev upp med han) och jag sov till 7 då Martin kom in och sa att han skulle fara på jobbet. Men sen låg jag kvar i sängen och drog mig till strax innan 8. Underbart härligt var det och Edvin sprang mellan sängen och tv, han ville inte missa Postis Per eller vad det var för barnprogram som gick. En puss eller en kram fick jag varje gång han kom till sängen också, och en mammas hjärta smälter varje gång.

Nu är Edvin hos dagmamma. Och jag, ja jag sitter som vanligt och ska plugga....


Lippe och Edvin tittar på nåt väldigt intressant.
Lippe hoppas nog mest på att det är nåt ätbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0