Mina killar

Har suttit i telefon ett tag med Anders. När jag pratat klart med han tyckte jag att det var sådär märkligt tyst som det sällan är hemma när lille E är vaken. Gick in i vardagsrummet och hittar sambon och lille E under en filt sovandes. Sambon trött efter att han klev upp tidigt med sonen imorse, lille E för att han vaknade 4 och sen bara sovit en timme under dag. Men måste säga att dom är så himla söt där dom ligger!

Annars har det varit en stillsam och lugn dag här i ovanmo. Inte hänt någonting och det är så skönt med såna dagar med. Hade lite planer på att IDAG få bakningen gjord. Men känner nu att jag skjuter fram det en dag till. Det är ju trots allt på advent man ska ha det klart eller? Och det är ju inte förens imorgon så då kan jag gott vänta..


Kommentarer
Postat av: bimbomamman

fin blogg

2008-11-29 @ 19:00:07
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: bimbomamman

hur får du in den ikonen bloglovin på höger sida?

Min är uppe till vänster vill ha den som du .

2008-11-29 @ 19:06:18
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: Acordia

Ja, jag längtar verkligen tills man börjar se och känna att man är gravid. Just nu känns det så abstrakt, man vet som inte om det är på riktigt eller inte, även fast man vet så att säga:)

Jag har ju bokat barnmorska och inskrivning den 9 jan (i vecka 11) Men nu har jag läst att man brukar skrivas in mellan v 8-10. Iofs spelar det väl ingen roll kanske men samtidigt vore det skönt att innan jul och nyår (när jag åker hem och så) få veta att allt är bra... Så jag vet inte hur jag ska göra... När var du på UL första gången?

2008-11-29 @ 20:43:43
URL: http://twobecomesthree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0