Liten febertopp

Igårkväll så vaknade lille E runt halv elva och var ledsen. Eftersom han ibland brukar drömma mardrömmar så trodde jag att det var därför han vaknade. Men märkte att han hade lite feber, inte mycket men tillräckligt för att säkert inte känna sig bra. Fick i han vatten, och det såklart i glas med sugrör. För vilket litet barn vill inte ha saft istället så det gäller att muta. Muter är en verkligen bra sak har jag lärt mig sen jag blev mamma...

Sen la jag han i sängen och läste Max böckerna säkert 15 gånger. Men han kom inte till någon ro och han verkade som att han hade ont i huvudet. Så han fick komma till våran säng och jag fick läsa om Max böckerna 10 gånger till.

Idag är han samma glada, pigga, feberfria barn som han i vanliga fall är!


Lille Es dagiskort.
(Eftersom våran scanner står nere i källaren så har vi fotat bilden).
Mammas prins

Kommentarer
Postat av: sarah

söt bild!! :)

2008-11-30 @ 13:13:30
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: sarah

hihi of course! :)



jo men det är ju så jobbigt att städa s

2008-11-30 @ 13:18:09
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0