Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av Lena

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:

  1. Vårdbiträde
  2. Hygientekniker (finare ord för städerska)
  3. Servitris

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:

  
     1. Bravehart
     2. Dansa med vargar
     3. SATC - Sex and the city The movie
     4. Trollkarlen från OZ


3) Fyra städer jag har bott i:

  1. Ramsele
  2. Sollefteå
  3. Örnsköldsvik

4) Fyra tv-serier jag gärna ser:


     1. Desperate housewife
     2. Prison Break
     3. Lost
     4. Grays anatomy


5) Fyra ställen jag vill åka till:

  1. Thailand
  2. Kina
  3. New York
  4. Kina

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

  1. Familjeliv.se
  2. Blocket.se
  3. Hotmail.com
  4. Blogg.se

7) Fyra favoriträtter:

8) Fyra ställen där jag trivs:

  1. Hemma
  2. Hos mamma
  3. På viken i mitt barndomshem
  4. På myrdalen

9) Tre bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna
Vicky
Camilla
Anki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0