Idol

Först ut var Kevin, hade höga förväntningar på han som han inte alls lyckades komma upp till. Men helt ok ändå, killen kan ju i alla fall röra sig på scen.

Robin E kom ut och sjöng. Kanske var det ok, men tycker fortfarande att han är tråkig. Satt mest och funderade på om vi ändå inte hade nåt gott i skafferiet.

Robin B sen, satt sig på en stol och sjöng. Kanske var det bra, för annars kan man inte koncentrera sig på annat än hur stel han är. Idag sjöng han en jätte bra låt, och gjorde det hur bra som hellst!

Lilla söta Johan Palm härnäst. Varför gillar jag denna lilla kille? Tror mer att det är hans charm, för idag gjorde han ingen bra sång.

Alice var kanon ikväll! Men det är hon alltid. Klarar alla teman hur bra som hellst! Visst att hon tappade bort lite text, men vad gör det när hon gjorde det med stil!

Anna är du verkligen bara 16 år? Sjunger SÅ himla bra så man bara vill höra mer mer mer! Min favorit idag!

Sen duett-duellen håller jag helt klart med juryn att Kevin och Anna var bäst! Och vilken kanonlåt dom valde. Känner att jag måste se dirty dancing nån dag. Minnas när man var 13-14 år och umgicks med Malin varje dag och tittade på denna film.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja missade Kevin å Annas duett, precis när dom skulle in på scen ringde telefon :-(

Men ja såg det alldelens nyss på datorn, å det ja satt å funderade på va om det inte var dags å se Dirty Dancing med Elin igen asg



håller med dej på det mesta, utom fjnten Johan.. totalt värdelös!!!!

Jag hoppas verkligen att Kevin,Alice å Anna står kvar som dom 3 sista, Anna är ju huuuur bra som helst, ja verkligen älskar den där raspiga hesa rösten, om ja nån gång lär mej sjunga så kommer ja låta som henne drömmer :-)



Ja undrar om ja har dirty dancing filmen???

2008-11-14 @ 23:41:38
URL: http://familjenfrestadius.zoomin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0