Idol sammanfattning

Johan - Var bra ikväll tycker jag, han har blivit mycket bättre. Fast jag har alltid gillat denna lilla rock-kille. Sen sjöng han en av mina favorit sånger när jag var liten. Alice Cooper - Poison...
Lars - Trode att han inte skulle sjunga så bra som han gjorde. Lät ju jätte bra!
Anna - Bra låtval. Hon låter som Cher gör och hon är så himla bra.
Robin B - Nej, detta fungerar inte för mig. Alldeles för lamt och tråkigt. Ingen scenkänsla och visst, han rörde sig men man ska väl kunna röra sig bra också? Sen tycker inte jag att han kan sjunga heller....
Robin E - Denna kille gillar jag inte. Han kan sjunga det är inte det, men hur tråkig är han inte? Man glömmer han så fort han går av scenen.
Alice - Liten tjej, liten röst men det vart väl ganska bra?
Kevin - Killen äger! Hur kanon duktig som hellst! Scenkänsla och kan ju röra sig hur bra som hellst. Är en stjärna och jag hoppas och håller tummar och tår att han kommer att stå som vinnare när denna säsong är över!

Överlag så var detta en kanonkväll. Svårt att tippa på VEM som kommer att åka ut ikväll. Kanske är det Lars för att många inte tycker att han förtjänar att vara kvar eller kanske någon av dom 2 Robin?

Gillade temat Rock! Borde var det varje vecka tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kvällens tema var ju skit bra!!! Fast det brukarju alltid rock temana vara!!!

Däremot tyckte jag att Lars gjorde skitdåligt ifrån sej!!! Nirvana är ju kanon, men hans version sög verkligen...

Alice å Kevin var enligt mej bäst ikväll, å jag hoppas det är dom och Anna som står som dom 3 bästa!

2008-11-08 @ 13:48:41
URL: http://familjenfrestadius.zoomin.se/
Postat av: Medea

Inte snacka skit om Robin E, han är en gud! Och han vinner alltihop! ;)

2008-11-10 @ 20:58:32
URL: http://telefonsladd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0