Första tomten trasig

Årets första tomte är redan trasig. Hände imorse när lille E satt och lekte med den och som med så mycket annat så skulle han "kasta" den. Den höll inte det testet. Nu vet vi det så efter att den är ihop limmad så får den vara på en plats där inte små barnahänder når upp.

Måste också tillägga att detta är en tomte jag fått av min kompis, lille Es gudmor en gång i julklapp. Minns att jag inte riktigt förstod rimmet som började med "med denna på din ända kanske du en Jäkel kan tända". Nu var det inte alls tomtegubben hon menade utan ett par trosor som jag missat. Tyvär får jag heller aldrig reda på hur dom såg ut efter att Anders redan hade eldat upp kartongen. Men ett roligt litet minne är det trots allt!

Kommentarer
Postat av: Godmother

Det var ett par guld-trosor :-) Och poängen med hela rimmet var att du dansat hett med Lennart Jähkel nån helg innan :-) Ha ha ha :D

2008-11-25 @ 12:37:15
URL: http://c0mmentarius.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0