För ett år sen...

För ett år sen hade min kompis Lena gått över med sin "jätte" mage (som för övrigt inte var så speciellt stor) i 21 dagar. Vi alla gick och väntade och väntade. Det var nästan så man fick för sig att det inte fanns nån liten bebis där.

Edvin skulle precis bli 6 månader och hade börjat åla runt som bara den. Jag ammade fortfarande, vilket känns som en mindre evighet sen.

Jag var hos Ing-Marie och knöt kransar vi var ett helt gäng som var där och hade mysigt. Helen var där och även hon var ganska stor, hon hade ca en månad kvar innan hon skulle få liten bebis.
Då fick jag ett sms av den nyblivna faders Andreas, det stod "nu har han kommit, fullt frisk".
Kort sms, men fick ju reda på det jag ville. Lille Axel var född.


Och idag är det ett år sen!
Grattis Axel!

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, va fint du skrivit... :) Tänk att det var ett år sedan. Det är som du brukar säga: Det känns som om tiden gått så fort, men ändå så känns det som om dom alltid funnits i våra liv. Ses imorgon ... Kram

2008-11-21 @ 16:49:08
Postat av: Ulrika

Jättefint skrivet =) Men jag hajade till då jag läset "gått över tiden i 21 dagar"..Jisses, då hade jag fått fel åt nerverna ;) Men å andra sidan så gick jag då upp 40kg så jag var mer än less!



Trevlig helg!



Kram

2008-11-22 @ 11:48:50
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0