En kalashelg!

I helgen har vi hunnit med 2 kalas på en och samma dag jag och lille E.

Lördagen började med att vi klev upp tidigt, lille E först klockan halv sex och sen jag en timme senare. Packade och ordnade med paket och kort. Sen drog vi iväg till edsele och den nyblivne 1-åringen. Åt så att man nästan rullade ut till bilen (som krånglade lite, men det orkar jag inte skriva om nu). Sen vidare till solle och Kennet som fyllde 24 år. Fick middag där sen hade vi lördagsmys framför tvn. Lille E sov som vanligt bra där, sov ända till 8 imorse. Det är nästan så att jag tänkte rita ett kors i taket och stanna kvar några nätter till. Men det finns en enkel anlednig och det är för att klockan 5 när han vaknade så var det mörkt och han vart lite mörkrädd så han la sig bredvid mig och somnade om...

Nu är jag hemma igen ganska trött efter en helg med en massa kalas, kakor, tårtor och god mat! Så ikväll blir det en slöa-framför-tv-kväll. Välbehövligt men trevlig har vi haft jag och lille E!


Lille Axel finklädd på sitt födelsedagskalas


Lille E testar morbror Kennet trummor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0