En hel natt!

Inatt har lille E sovit hela natten. Jag vaknade av min sambos väckarklocka, något som var väldigt länge sedan då lille E redan är uppe den tiden och stökar på. Tittade på klockan och var tvungen att fråga sambon om lille E verkligen sover fortfarande? Nja, svarade sambon hör att han ligger och pratar. Så där låg lille E i sitt eget rum, efter en hel natt och låg och pratade med sig själv.

Själv klev jag upp halv 8. Vi låg och myste i sängen jag och lille E efter att sambon farit på jobbet. Lekte lite med flygplanet och polisbilen som han fick av "moster" igår. Sen upp och åt frukost. Min son äter alltid dubbla frukostar. Först äter han med pappa och sen med mig när jag kliver upp. Klädde på mig och lille E för att skjutsa han till dagmamma. När jag kom ut till bilen upptäcker jag att det regnat inatt, resultatet var en tjock isskorpa på alla rutorna. Inte alls roligt då man inte vågar ha bilen på tomgång allt för länge, den läcker ännu mera vatten då.

Efter att jag fått bort all is och skjutsat lille E sätter jag mig hemma framför datorn. Kollar mailen och jag hade fått mail från Micro företaget som jag beställt vattenpumpen från. Det hade såklart blivit ett tekniskt fel när jag beställde och det stod att allt fanns i lager. Nu fanns ju inte vattenpumpen alls i lager utan skulle komma först i v.2. Jaha, satt och letade efter ett nummer att ringa och avsbeställa (kan ju inte vänta så länge). Hittade ingen nummer, skulle maila. När jag skulle skriva ordernummer fanns det såklart inget ordernummer heller. Hoppas att dom hittar min beställning ändå.
Har beställt en ny vattenpump som vart 100 kronor dyrare. Men det är det värt bara jag får den snart!


Kommentarer
Postat av: Blivande mamma

ja verkligen man är verkligen less på det nu hehe.. Nej men ush vill inte gå så länge =(

Men ha en trevlig helg kram kram

2008-11-28 @ 11:31:30
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0