Vaccination

Idag fick Edvin sin 3:e spruta och det gick jätte bra! Det han tyckte var hemskt var när doktorn skulle kolla om han fortfarande hade 2 kulor, men vem skulle inte bli rädd om en främmande man drog ner byxorna på en och ska klämma? *skrattar*

Har hunnit med en hel del redan idag faktiskt. Hoppas nu på att det ska bli finare väder till kvällen så man kanske kan plantera penséerna som jag varit och handlat på torget idag. Vet bara inte om jag ska plantera dom i rabatten eller i en kruka på bron? Men det lutar mot rabatten, för den är ganska dyr att fylla upp med blommor annars.

Funderar på att köpa skor åt Edvin med. Hittade en sida där man får köpa 3 par och betala för 2. Och han behöver ju ett par stövlar med. Men vet inte hur jag ska göra. Tror att det ändå är bättre att köpa skor så man får prova dom, för eftersom han kommer att börja gå snart så måste han ju ha skor som sitter bra. Får kanske kolla i stan i helgen om jag hittar nåt där. Måste ju kolla efter kläder åt mig själv som jag ska ha på dopet. Vet inte alls vad jag ska ha på mig?

Nej, nu ska jag gå och göra lite kaffe sen springa ner i tvättstugan och slänga i en tvätt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0