Sollefteå nästa!

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå så man kan fara till solle. Måste tanka lite innan, men eftersom jag ska till Stellan och Vicky först vill jag inte komma för tidigt så att jag kanske väcker dom.
Kommer att bli skoj att gå på marknad idag, strålande solsken ute med! Lite chockande eftersom det brukar vara dåligt väder när det är marknad i solle, så man hoppas att det håller i sig hela dagen.

Får se hur Edvin orkar med denna dag. han vaknade klockan 5 och har varit vaken sen dess, men han lär säkert somna som en stock i bilen. Hoppas på en gång, för han blir så fort uttråkad när han sitter vaken och måste vara still (farliga saker)!

Edvin har fått en till tand nere med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0