Sitt första steg!

Edvin har tagit sitt första steg idag, sen skyndade han sig att ta tag i mig. Men det är helt klart på gång! Längtar tills han kan gå, för visst att det kommer inte att bli lugnare. Men det känns som att han kommer att vara mindre efter möbler och riva som han gör nu.

Alldeles nyss var Edvin här inne på kontoret och busade. Vi har en skarvsladd med strömbrytare på golvet som modemet och dataskärmen är inkopplad på, och den strömbrytaren älskar Edvin att rycka på! Mest troligt eftersom han får en ganska rolig reaktion av oss, för vi blir elak och säger hans favoritord: NEJ! Han älskar verkligen när vi blir elak, för då kanske han känner sig lite extra busig?

Annars idag har faktiskt jag hunnit med jätte mycket! Jag har storstädat (men jag har dock inte hunnit att skura). Har insett av vi bara måste köpa bokhyllor in på kontoret. Vi har så lite förvaringsutrymme och Edvin är och sliter i alla papper och pärmar som han kommer åt. Känns som att förvaring är nånting väldigt akut!
Var faktiskt och vände lite jord i vårat trädgårdland med, och oj va tungt det var! Så nu sitter man med en blåsa i handen. Mina händer är inte van vid sånt slitigt jobb *blinkar* Men vände klart i blomrabatterna iaf, men där gick det mycket lättare med...


Kommentarer
Postat av: Linda

Hello gumman! ÅH sötnosen har gått ett steg. Hälsa honom att han är världens duktigaste lilla grabb :) Här har du min nya bloggadress också. Maila för lösen.. KRAM

2008-05-08 @ 09:29:10
URL: http://c0mmentarius.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0