Putsar dag!

Idag har jag hunnit med jätte mycket. Har dammsugat, skurat, tvättat, diskat och putsat alla fönster hemma. Nog för att vi bor i ett litet hus, men vi har många fönster! Är jätte stolt över mig själv, för nu slipper jag putsa några fönster förens till hösten *härligt*

Vi har grillat flintastek idag och den vart super god. Första gången jag verkligen lyckades med potatis i ugn. Vet att det kanske inte är världens svåraste maträtt, men jag är ju inte den bästa kocken som finns heller så jag vart lite imponerad av mig själv *ler*

Edvin har varit ute och lekt, och han verkligen älskar det! Jag sopade ute på stenarna nedanför bron och var tvungen att gå till skogen med allt grus, och han följde med och hade lära-gå-vagnen med sig. Jag vart verkligen stolt över min lille son som orkade gå både fram och tillbaka. Lite anfådd blev han, var ju jobbigare att dra den i gräset än inne i huset. Men han kämpade på och gjorde det jätte bra! Det är så perfekt att han kan gå med den ute eftersom det blir inte stopp överallt som det blir inne....

image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0