Örnexpo

Idag har jag, Martin varit i ö-vik och gått på mässa. Har varit en jätte trevlig dag, och mässan var jätte bra. Fanns lite allt möjligt, saker för både mig och Martin och hur ofta är på nåt sånt?
Måste berätta att jag har världens snällaste barn. Edvin var nöjd hela tiden, och även hemresan gick bra fast han var vaken mest hela vägen. Han verkligen älskar att komma ut och träffa folk!

Var en liten sväng på stan med. Var inne på pop och handlade 2 tröjor och ett linne till Edvin. Sen gick jag och köpte lite presenter till han fyller år. Han inte med så  mycket eftersom jag passade på att göra mina köp medans Martin var och skulle köpa bräder.

Nu är jag jätte trött och funderar på att gå och göra kväll. Tror att kudden ropar på mig!

image95
Pappa och Edvin på mässa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0