Morsdag!

Har nyss kommit hem efter att ha ätit en supergod morsdagsmiddag på hotellet! Tack pappa!
Tommy och Karin var barnvakt så vi fick vara för oss själva och äta för första gången sen Edvin föddes, riktigt mysigt! Man är så van att man har lille E bredvid som ska smaka på allt som jag äter *skratt*

Sen for jag och Tommy på lekparken med Edvin medans Martin for på besök på sitt jobb.. Edvin var inte alls intresserad av gungorna och det, utan det var sanden som lockade mest med alla stenar som han satt och plockade.

Annars har det varit en lugn dag. Har pratat med min far som återigen har tappat bort adressen till oss, och han hade köpt kläder till Edvin som han skulle skicka. Trevligt att prata med han eftersom han var nykter för en gångs skulle när han ringer.
Kanonhärligt väder, men har inte tagit mig ut och gå nåt idag. Får ta nya tappra tag nästa vecka!

image131
Morbror och Edvin
image132
Petar på i sanden
image133
Vill till sanden utanför sandlådan, det är ju mera sten i den!
image134
Mamma och Edvin
image135
Men det här var roligaste på hela lekparken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0