Marknadsmässa i sollefteå

Idag har jag och Edvin haft en heldag, men oj så skoj vi haft! Har fyndat en massa och känner mig jätte nöjd med det jag köpt. Köpte stövlar, 3 tröjor från rabdidob, en keps (med en traktor på + att det står traktorförare bak på den) och en antispillmugg till Edvin. Och till mig 2 linnen och super goda skorpor.

Har varit jätte fint väder så vi har bara gått runt och myst. Testade spelet Wii Fit hos Stellan och Vicky och måste erkänna att det tog verkligen på en. Och jag som är så tävlingsinriktad och måste vara bäst jämt var helt klart tvungen att ta Stellans rekord på rockring. Efter mycket skratt och svett lyckades jag, men det tog verkligen på magmusklerna. Så nu har jag kommit på att jag ska köpa en rockring! Det är verkligen en kanonträning på magen, precis vad jag behöver!

Fick kläderna från me&I och självklart har dom skickat fel storlek på Edvins knickers! Känner mig lite sur, men hoppas att jag får rätt storlek snart för jag är helt kör i dessa röda knickers!

Nu är man helt slut efter denna dag och det kan bero lite på att Edvin vaknade så tidigt imorse med......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0