Dagavill...

Känner att jag blivit så dagavill nu när det har varit röddag mitt i veckan, men det är ju helt klart skönt med en lång helg!

Idag ska jag promenera hem på viken för att träffa lillebror som är hemma i helgen har jag tänkt. Roligt eftersom det var ett tag sen man träffade honom nu. Tänkte gå efter att Edvin sovit färdigt och ätit sin lunch.

Har lagt ett bud på tradera med på ett längre jeansshorts från pop. Än ligger dom på 10 kronor och jag hoppas att det inte blir mer. Men det kanske inte blir det eftersom det är ett dåligt kort och hon har inte skrivit skick. Men dom ser helt ok ut, så jag hoppas att jag får dom. För Edvin behöver ju snart lite sommarkläder!

Martin ska börja med Edvins sandlåda idag med. Längtar tills man kan sitta ute och leka med han. Men det är lite svårt än tycker jag eftersom det är så kallt i backen så man vill inte att han ska krypa runt och bli förkyld....


Mina små solrosor har kommit fram nu med. Även purjolöken kan man se en liten skymt av :-)
Längtar tills jag kan plantera ut dom. Är lite sugen också på att sätta vitlök, men det kanske jag måste göra nu snart isf?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0