Alla dessa lösen överallt!

Tänkte göra en beställning på några linnen från hm (det är nästan kris hemma på kläder till mig!), men kommer inte ihåg vad jag har för lösen! Blir helt galen, varför ska man ha olika lösen överallt! Brukar använda samma, men denna gång har jag tagit nåt som jag inte alls kommer ihåg. Orkar inte bråka mer med datorn, känns som att det kanske är meningen att jag inte ska handla nåt? Får kika i solle imorgone istället, funderar på att fara upp på kläddax om man har tid...

Nu på morgonen har jag varit väldigt duktig (måste få skryta lite över mig själv): Jag har dammsugit, renbäddat sängen och skurat golvet! Det sista var jag verkligen tvungen till, har skjutit upp det i det längsta nu. När man har ett litet barn som älskar att vända upp och ner på saftflaskan för att det ser såååå roligt ut när saften långsamt droppar ut, älskar inte jag lika mycket. Det betyder en massa små saftfläckar överallt på golvet. Och i hallen var det lermärken efter barnvagnen, och en massa tassavtryck efter Lippe. Men det har inte varit nån mening heller att göra det fören nu eftersom det är nu det har börjat att torka upp ute.

Tänkte att jag skulle kratta ute idag, men det blåser så mycket så det känns inte som nån större mening. Kanske ska putsa fönster istället? Nånting jag verkligen avskyr, men det är så roligt sen när man är klar och vet att man inte behöver göra det förens till hösten igen! *skratt*

Måste berätta om vilken tålig liten pojke Edvin är också. Idag när jag bäddade sängen satt han och lekte i den som vanligt (så lättsamt att veta vart han är), och rätt som det var ramlade han ner baklänges! Jag skrek och sprang allt jag kunde fram till han och plockade upp han, men han bara tittade på mig som att jag var konstig och så skulle han upp i sängen igen! Men jag tror inte att han slog sig så mycket, tror att han landade på rumpan först, för det såg ut som att han höll upp huvudet in i det längsta som tur var. Men jag fick en mindre hjärtattack kan jag lova! Nej, nu är det slutlekt i mamma och pappas säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0