Påskafton

Idag ska vi till sel och fiskedammen och äta lite kålbullar. Fint väder ute idag, men det är lite kallt. Hoppas att det blir varmare sen på dan så man kan sitta ute *härligt*
Kommer att ladda upp lite bilder från dagen sen :-)

Igår bjöd vi Anders på påskmiddag. Tror att han uppskattade det, och det var trevligt att ha han här med. Inte det lättaste att "lura" hem han *skrattar* Gjorde nubbesallad och griljerade skinkan som jag hade köpt. Sen kokade jag lite ägg och potatis, och vi hade sill och annat gott. Så vi alla åt oss mätta.

Nu måste jag ta och plocka lite här. Edvin är jätte duktig på att dra fram ALLA sina leksaker och strö dom runt hela golvet i vardagsrummet/köket. Men det är väl det som hör till att ha småbarn ;-)
Såg att ett par som fick barn några dagar efter oss ska ha litet igen. Det var beräknat i augusti. Det är så att man själv börjar fundera lite, men samtidigt känner jag att jag vill umgås med bara Edvin ett tag till. Kanske att man skaffar liten nästa år? Jaja, man får se hur det kommer att bli..

Var och hälsade på Martins kusin Tomas och hans tjej som var i stugan i ramselesjön över helgen. Trevligt för det var länge sen man träffade dom nu. Dom hade med sig sina kompisar från s-vall med som fått en liten tjej till som bara var 7 veckor. Tyckte att hon var så liten så jag fick en liten chock när dom sa att hon vägde 4700g när hon föddes! Tänk att lille Edvin varit mindre än sådär... Man glömmer så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0