Modo förlust igen *suckar*

Jaha, då förlorade modo igen mot timrå. Det är absolut inte roligt eftersom jag är modoit till 100% och min sambo en timråit. Och dessutom är jag en väldigt dålig förlorare. Så jag måste kanske gömma tidningen så han inte sitter och läser högt som vanligt... Jaja, måste trösta mig med att modo brukar spela bäst i underläge, så jag hoppas verkligen att dom gör det nu också. För jag kommer inte att bli glad om timrå vinner, min älskade Martin kommer att reta mig till vansinne då...........

Annars då? Det är bara bra. Var hos Carina igår och satt och skvallrade lite. Vart mest om jobb kändes det som, men det var trevligt. Hon hade en liten enkel dansmatta som Edvin fick leka med, och han satt och gungade med musiken HUR SÖT SOM HELLST! :-) Så nu har jag sökt runt efter en sån där, men hittade till slut en på blocket. Men tjejen som sålde den var på väg upp till ljusdal på skidsemester (bor nere i malmö) så hon kan inte skicka den förens då hon kommer hem på påskafton. Men det är bara att vänta. Glad iaf över att jag hittat en, för jag tror att dom inte tillverkas längre. Det som var så bra med den här är att man inte ska koppla in den i nån tv/spel/dvd, utan det är en enkel som går på batteri. Så nu längtar jag som ett litet barn på att hon ska komma hem så hon kan skicka den :-)

Ikväll kommer Henrik med barn hem. Erika kommer inte, utan hon ska stanna hemma. Så imorgon på morgonen så far jag och Edvin hem till mamma så vi får träffa dom. Edvin tycker ju också att det är roligt att leka med sina kusiner. Så det blir en heldag i högberget, kommer att bli trevligt!

Annars är det en städardag idag. Såg ju på det här städprogrammet som går på tv4 i förrgår och kännde att jag blev riktigt äcklad så nu måste jag göra en storstäd (känns iof som att jag inte gör annat). Men jag måste iaf skura, damma, renbädda sängen och köra nån tvättmaskin. Sen ikväll ska jag och Martin mysa framför tvn, det är ju National Treasure på kanal 5. Har inte sett den, men vi har 2an på datorn så jag vill se 1an först. Har fått för mig att det är en bra fim.

Funderar på om jag ska lägga ut Edvins pop jacka på tradera eller inte. Det är nu dom börjar kosta lite där, eller om jag ska vänta. Annars kanske jag ska fråga Helen om hon vill köpa den till lille Hugo, men det är så svårt att ta betalt av en kompis. Vill inte ha för lite för den heller. För den är ju i fint skick. Och Edvin kommer ju inte få nån ny förens han fyller är.... Svårt läge.... Måste fundera ett tag till på det här....

Kanske måste få nåt gjort innan reprisen av våra bästa år börjar för jag missade det igår. Och tro det eller ej, nu är det riktigt spännande *skrattar* Ibland kan jag sitta och fundera på varför jag ser den där serien, men eftersom det händer småsaker hela tiden fast det inte händer så mycket så måste man ju se hur det går för dom här familjerna (lät lite obegripligt det där, men den som ser serien förstår nog vad jag menar). Och det är en  super bra serie när man har en liten bebis, eftersom man inte behöver hänga med så jätte bra.......

Nej, nu ropar disken på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0