Me and i party igen!

Känns som att man inte gör annat än minglar runt på me and i partyn dagarna i ända. Men det känns som att man måste ställa upp för sina vänner så att dom får hem lite folk :-) Som ni kanske förstår ska jag på ett idag hos Malin, sen i slutet av april ska vi till Lena på ett. Kollade in deras hemsida idag och såg att dom hade lite "påsk-rea". Vart lite sugen på en tröja, men vet inte om jag har råd? Får se hur jag gör....
image58
Tröjan jag är lite sugen på att köpa

Ikväll tror jag att Cricko ska komma och hälsa på. Blir skoj då jag inte sett han på länge! Han ringde igår och vart lite chockad tror jag när han fick höra att jag har blivit en riktig mamma som bakar, städar, tvättar och LAGAR MAT! Det sista vart han mest chockad över, för jag minns när han och jag bodde tillsammans ett tag så vägrade han äta min mat. Men lika glad för det var jag eftersom då var det han som lagade mat *skratt*

Nej, man kanske ska hoppa in i duschen så man får lite gjort. Måste ju plocka upp alla Edvins leksaker som han har spridit runt hela huset + att disken står och skriker efter mig *suckar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0