Måndag och kyrkis

Idag har jag och Edvin varit som vanligt på måndagar på kyrkis. Så roligt att se Edvins förändring från första gången vi var där, då han hellst bara ville sitta och hålla mig i handen och studera. Nu är han snabb iväg till alla leksakerna istället, så gulligt! Och så ser man att han tycker att lilla Felicia är skoj som är bara en månad äldre. Dom förstår nog på varandra bra eftersom dom har lekar som att ta varandras tuttar och sånt ;-) Tycker att han gör det bra som orkar med att vara där en hel förmiddag eftersom han brukar i vanliga fall ligga och sova då. Men då somnar han som en stock i bilen istället på vägen hem, sen sover han lääänge :-)
Tänkte först fara till farmor och farfar och hälsa på efter att Edvin sovit, men Martin ringde och sa att Helen har magsjuka. Så det blir att vara hemma. Martin har fått order och att INTE gå in i onödan. För jag vill inte ha hem nån sjuka *huga*

Fick Edvins "klåfingertröja" idag. Vart supernöjd! Så nu måste jag skynda mig att tvätta den så att han kan ha den. Tycker att den passar han för att han är överallt nu! Men det är ganska roligt med, fast kanske inte jämt *skrattar*

Edvin har sovit en hel natt i natt med. Det är inte ofta han vaknar på nätterna så vi har så skönt nu. Han sover mellan 18-6 så det blir 12 timmar *härligt* Och man hör på morgonen så gnäller han bara lite, så det är ingen större panik upp heller. Och eftersom han är en liten solstråle varje morgon så kan man bara slå ut alla hans leksaker på golvet så kan han ligga och leka själv ganska länge....

Annars idag blir det nog bara lugnt. Känner mig lite trött och lite ledbruten sen gympan igår ;-) Blir väl att man går och plockar på lite och stoppar in en tvätt och sånt....

Nej, nu behöver jag en kopp kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0