Kanske hittat min vagn?

Nu kanske jag har hittat en vagn, får se hur det blir. Skriver imorgon om det...

Idag var Anette och Felicia här och hälsade på. Tyckte det var trevligt och trode att Edvin också skulle tycka det eftersom Felicia bara är 1månad äldre, men det gjorde han inte! Han är inte alls van att det finns barn som ska leka med HANS leksaker, han är van vid små bebisar som Axel och Hugo som bara ligger nere och är söt. Men Felicia ville kramas (vilket INTE alls uppskattades utan Edvin började grina) och ta hans leksaker (vart också en massa grin) och hans tutte (vilket han försökte ge igen genom att ta hennes tutte). Gick lite bättre när dom var på hans rum och lekte, men mycket avundsjuka var det. Edvin har också kommit in i en mamma-period då jag inte får ha nån annan bebis i famnen. Och det där utnyttjade verkligen lilla Felicia genom att skynda sig till mig och lägga sig i mitt knä samtidigt som hon tittade på Edvin och log retsamt *retsticka där*. Och Edvin var verkligen lätt-retlig. Känner att Edvin behöver träffa mer barn i sin egen ålder som han kan leka med så han lär sig att dela med sig *skrattar*

Nej, nu ska jag gå och kolla vad man kan äta till middan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0