Jaha...

Då sitter man här vid datorn igen medans Edvin leker med telefonkatalogen på golvet. Tänk va härligt att vara så liten och lättroad :-)

Igår lärde sig Edvin hur han kan sätta sig själv, och det har jag längtat efter. Nu kan han mycket lättare sitta och leka än vad han kunde förut *min duktiga lilla pojke*

Igår gjorde jag lax och potatisgratäng och ett råd till alla: man ska ha FET grädde och inte lättgrädde när man gör potatisgratäng! Det kändes som att jag bara hade använt mjölk i så det vart inte super bra, men det var väl gott ändå. Ska äta lite gratäng nu till lunch med lite korv tänkte jag. Inte ofta man hinner äta "riktig" mat till lunch, så man måste ju passa på när man har hemma :-)

Pratade med Maud igår, kännde att jag saknade henne för det var ju så länge sen man träffade henne. Men hon skulle nog inte komma nåt i påsk, men till sommaren. Då ska jag och Edvin dit och hälsa på. Hon hade roliga nyheter med att hon skulle bli mormor. Disa och hennes kille ska ha liten bebis i augusti, så roligt!

Idag ska jag och Edvin fara och hälsa på Carina. Var ett tag sen man träffade henne med. Så vi har nog en hel del att skvallra om *skrattar*

Måste berätta lite om rubrikerna i tidningen idag. Jag är en person som varje morgon slår på Vakna med The Voice för det är så skönt och avslappnat att sitta och kolla på ett radioprogram + att jag gillar Paul, Jakob och Josefin. Ok, till det roliga.. Igår skulle Linda Bentzing vara där, men avboka natten till igår eftersom hon inte skulle hinna sminka sig innan! En dålig förklaring tycker ju alla, så dom drog några skämt om det där. Idag i tidningarna står det om mobbingen mot Linda och hur ledsen hon är! Lite får man väl tåla även som artist? Jag tycker att Linda börjar dala mer och mer. Hon är lite som Mange Schmits sång Jag talar ut *skrattar*

Nej, nu ska jag sätta mig vid tvn igen och dricka lite kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0