Hero

Igår var jag och hälsade på mamma för Henrik med barn var här och hälsade på. Och  som vanligt var det jätte trevlig att träffas. Evelina fick en rosa mobiltelefon som både Edvin och Patrick var himla avis över, där ser man att även små pojkar vill ha rosa och prinsessor så länge det blinkar och låter *skratt*
Sen när jag kom hem skulle vi se hockey, modo förlorade sin 3 raka match så nu är Martin kaxigare än vanligt. Är så less, fattar inte vad spelarna gör ute på isen? Så sista perioden fick inte Martin se utan jag slog över på melodifestivalen. Och rätt låt vann! Charlott Perelli ser ut och sjunger som en shlagerdrottning, så det kommer nog gå bra tror jag. Sanna Nielsen hade också en bra låt....

Idag ska vi fara till Edsele och hälsa på Lena och lille Axel tror jag. Tänkte att jag ska ringa henne och höra om vi kan komma efter att Edvin ätit sin lunch. Och själv måste jag hinna sminka mig och fixa håret (vi tjejer har en tung last att bära ;-))

Nej, nu måste jag gå och göra mig en kopp kaffe så jag vaknar till. Har både lite ont i skallen och nacken idag eftersom jag har legat på nåt konstigt sätt inatt. Men men, det kanske går över efter gympan *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0