Sol men vart är värmen?

Idag skiner solen, men är ändå inte det här härliga sommarvärmen som man saknar. Men man ska väl inte klaga så mycket eftersom det är ju iaf sol. Men det skulle vära härligt att få klä sig i shorts eller kjol och kunna vara ute och sola...

Inatt har jag sovit JÄTTE dåligt. Edvin vaknade runt 12 och skrek. När jag gick dit var han inte alls på humör att ligga i sin säng, och trött som jag var så gick jag med på att ta han till våran säng (som vanligt). Där låg han och vände och vred på sig i säkert en timme. Han ska ligga så nära mig, så att jag nästan ramlar ner. Sen när man har somnat så kan man vakna flera gånger till av att man håller på att ramla ur sängen eller att jag legat för länge på min onda axel.
Idag är jag jätte trött och känner mig mer som en levande död än som en människa. Har precis ätit lite frukost och funderar hur vi ska spendera denna förmiddag för att den ska gå. Kanske ta en promenad? Vet inte om jag orkar. Vet inte om jag orkar vara ute och frysa..



För att förklara hur jag ser och känner mig just nu
när det känns som att jag inte
kan bli tröttare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0