Sammanfattning av dagen

Vaknade klockan halv nio (en halvtimme efter Martin och Edvin)
Ringde till Bertil och han sa att han skulle komma över.
Spelade yatzy med Martin (måste poängtera att jag vann!)
Städade hemma, diska, dammsuga och skura toaletten.
Bertil kom så vi drack kaffe.
Gick en promenad med Edvin så han fick sova.
Duschade.
Lagade mat, Helen kom förbi (skönt då fick jag lite barnpassning medans jag lagade mat)
Åt middag, sen väntade disken.
Drack mera kaffe.
Gick ut en sväng med barnvagnen i tro att Edvin ville sova, men det ville han inte.
Lekte med ute med Edvin, Maria kom över och hälsade på.
Badade och la Edvin.
Kollade på vänner.
Kollade på ett avsnitt av desperate housewives.
Åt en smörgås och ett glas oboy.


Jag vet att jag inte har så mycket som händer på dagarna, men jag lovar att det är fullt upp ändå hela tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0