Såg filmen igår

Jag och Martin såg Lake Dead igår. Av mig får den inget bra betyg! 
Den var inge skrämmande, lite grann från början som man hoppade till nån gång (och jag är en lättskrämd människa när jag ser rysare). Den var väldigt blodig (lite onödigt mycket kändes det som). Och handlingen hade dom nästan glömt bort kändes det som?
Nej, Lake Dead får en SVAG 2:a av mig....


Idag är det kanonväder ute! HÄRLIGT!
Vet inte vad vi ska hitta på. Har några förslag, men det känns som att man vill hitta på nåt.
Börjar ju jobba imorgon, 7-16.30. Hur kommer jag att orka det? Sen jobbar jag så 3 (!) dagar på raken.

Skulle behöva bleka mitt hår med. Har köpt blekmedel för flera veckor sen, men det har inte blivit av.

Känns som att man har så mycket annat för sig hela tiden.

Och så är jag lite nervös. Rädd för att mitt hår ska bli grönt, det blir ju det av vårat vatten. Men tänkte att till hösten kan jag färga om det igen. Men det skulle helt klart vara skönt att vara blond i sommar.



Nej, nu ska jag borsta mitt hår och göra lite andra värdsliga saker....


Kommentarer
Postat av: W I L L I A M S . M A M M A

Sv: Tack detsamma

2008-06-29 @ 10:02:42
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0