Rensa grönsakslandet

Måste ut och rensa bort lite ogräs innan Edvin vaknar. Försökte göra det imorse, men Edvin är ju i en ålder då han ska göra samma saker som mamma och pappa och höll istället på att försöka dra upp salladen. Inte så lyckat, men det passar bättre nu när han sover.

Ikväll ska vi till myrdalen och fiska jag, Kennet, Tommy och Jonna. Jag har ju mitt spö som jag fått gädda med varje gång jag fått fisk. Så förmodligen får jag det ikväll med. Jag är riktigt rädd för dessa svenska-hajar. Men jag tycker att det är bra att fiska upp dom så det blir lite mer matfisk som tex abborre (tänk röka den och lägga på tunnbröd *mums*).
Ska bli mysigt att få umgås med småbröderna och fiska lite.

Allt är färdigt inför imorgon. Maten är handlad och samma sak med alkoholen. Men det är lite trist att det är bara jag som kan dricka, men känner för att bli lite full så det ska väl inte vara några problem? *skratt*

Fixat barnvakt den 12/7 också så då kan jag och Martin gå ut TILLSAMMANS för första gången (och festa båda) på nästan 2 år! LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0