Ny disign

Jag har suttit och lekt med att ändra design på bloggen! Jag är absolut INTE färdig, ska ändra om allt. Men allt är ju så nytt för mig så jag har bara suttit och lekt. Imorgon tänkte jag ordna till den riktigt som jag vill ha den, men det är väl kanske det som är problemet att jag inte vet HUR jag vill ha den. Men jag ska sova på saken (känner att jag varit vaken allt för länge nu) så ska jag göra den snygg sen...

Nån som har lite tips?

Iaf så hittade jag all hjälp från http://www.designadinblogg.se/  en jätte bra sida!

Nej, nu är klockan JÄTTE mycket. Ska mest troligt upp tidigt imorgon när Edvin vaknar så det är bara att skynda sig ner under täcket!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0