Min duktiga pojke!

Idag har Edvin lärt sig GÅ SJÄLV! Visst att han gått lite i några veckor, några steg då och då. Men nu GÅR HAN HELA TIDEN! Han är så duktig!

Lena och Axel har varit här, och eftersom Edvin älskar dom båda så vart han som en liten solstråle efter att ha varit lite småkinkig medan jag diskade. Han snattade tutten av Axel, men sen skulle han ge bort sin egen. Så han är inte helt egoistisk, lite får Axel låna *skratt*
Sen var vi en tur till mamma, måste ju visa henne vilken duktig liten dotterson hon har. Fikade lite och satt och skvallrade som bara mor och dotter kan göra.

Filmade in ett klipp på Edvin när han går som jag skickat till hans gudmor (fö världens bästa gudmor) Linda. Och som vanligt är filmer och bilder på Edvin lika uppskattade där!

Vi har fått en inbjudan till lille Hugos dop så jag har pratat med Helen och anmält oss. Lite rädd att jag ska glömma bort det annars. Kommer säkert att bli ett fint dop, dom ska vara uppe vid rom (fiskedammen som jag skrivit om förut) och det är jätte vacker där.

Nu ska jag bränna en skiva till Lena från Axles dop där Martin fick det stora förtroendet att filma. Har fixat in filmen på datorn så de är bara till att bränna så Lena och Andreas får nåt att titta på *skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0