Inskolad klart!

Då har man inskolat sig färdigt för denna gång. Jätte konstigt att komma tillbaka efter att inte ha jobbat på 1,5 år och det känns som inte varit borta alls! När jag kom dit och satt mig ner och skulle fylla i T2 och det känndes som att jag var där igår. Och allt var sig likt, bara några nya gamlingar. Och dom som var kvar var i stort sett sig lik dom med, men samma hjälp. Men absolut känns det skönt, jag gillar ju dessa gamla människor!

Lite konstigt tycker jag då jag är informerad att jobba 3 veckor fast jag hellst bara ville jobba 2 (pga Martins jour) helt plötsligt ska jobba 2! Strul har det varit känns det som eftersom jag först inte fick nåt schema, sen när jag fick det stod det att dom trodde att jag hade antecknat ner tiderna när jag fick ett samtal från dom. Sen när jag fick schemat och det bara stod uppskrivet 2 veckor trodde jag att det var för att 3:e veckan skulle vara endst dagtid. Nu när jag kollar och ska skriva ner tiderna för sista veckan, så märker jag att jag är inte uppskriven nånstans!
Tänk om jag skrivit ner tiderna under telefonsamtalat och farit på jobbet den 3:e veckan? Blir helt snurrig av detta, men men. Snurrigt det lät, men jag förstår inte så mycket själv av detta....

Har iaf varit JÄTTE duktig idag. Farit runt med dammsugaren, skurmoppen och rengjort toaletten! Så nu är man kanske ledig resten av veckan?

Nej, nu slänga sig ner framför tvn och kolla vad Martin kikar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0