Idag...

Idag har jag varit duktig, hunnit med att både dammsuga, diska, städa och bädda sängen INNAN klockan 8. Måste ta varje litet tillfälle då man känner att man har lite lust till att göra nåt ordentligt *skratt*

Idag är jag och Edvin bjudna på kalas till lilla Elvira som fyller 2 år *hurra* Det var också henne Edvin var på kalas första gången i sitt liv, då bara lite över 2 veckor gammal.

Sen ska jag ringa på några kurser som jag hittade på nätet. Vill plugga uska på HELdistans istället för att pendla ner till solle 1-2 ggr i veckan. Och så kan Edvin få vara hemma och slippa vara hos dagmamma/dagis. Skulle vara skönt, för jag tycker att han är lite för lite än. Kan gott väntas med det tills nästa år då han närmar sig 2 år.

Nej, nu ska jag gå och kika på "Vakna med the Voice" Elin Kling kommer dit och jag tycker att hon är bra så det vill jag inte missa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0